2013. január 20., vasárnap

Elso ket het Londonban

Annyi minden tortent miota mar nem is irtam, es ennyi ido utan olyan nehez osszeszedni minden kis reszletet, es ertelmesen le is irni...kar volt megint eddig halogatni, az en hibam mar az elso het utan terveztem irni, aztan megsem meg megsem es most itt vagyok es most is huzom halasztom a dolgokat :)

Szoval, ideertem, az utazasrol csak annyit, hogy borzalmas volt, talan ha 2 ora volt az ut, ahhoz tul rovid, hogy aludni lehessen, de ahhoz meg tul hosszu, hogy ne, valoszinu hozza vagyok mar szokva a 16-20 oras repulo utaknak, ehhez is hozza kell szoknom mostmar. Es, hogy ne legyen minden felhotlen, masik terminalba szalltunk le, igy meg volt egy nehezseg amit meg kellett oldani rogton, de vegul sikerult es szombat este 10 fele meg is erkeztem a csaladhoz.

A csalad South West Londonba, Wandsworthba lakik, a kornyek eleg szep, vagyis hat furcsa, minden furcsa meg minidg, keskeny utcak mindenhol, vegig egyforma hazak, ellenkezo oldali kozlekedes(???), a mai napig nem tudom melyik oldalrol jon az auto, vagy a busz, sot mar abban sem vagyok neha biztos, hogy otthon melyik oldalon kozlekedunk...ugyhogy a vezetes itt egy darabig meg nem lesz tema, orulok, ha nem utnek el, mert itt az autosoknak teljes elsobbsege van(???), a zebran allhatok orakig nem kotelesseguk atengedni...micsoda vilag ez.
Tehat a csaladrol, anyuka apuka jofejnek tunnek eddig, sokat segitenek, a kislany is aranyos, kicsit hisztis, de megszoktam mar ezeket a hisztiket, neha meg sem hallom mar ha nyavalyog, es hat a kisbaba...mikor ideertem 7 hetes volt, nem volt nagyobb egy nagyobb krumplinal...kora szulott volt, 1 honappal hamarabb is jott, aztan nagyon kicsike volt meg, de 1 het alatt is rengeteket nott, most meg mar 2 hete vagyok itt, egyre jobban hasonlit egy babara :) Most kezdem megszokni, vagyis beleszokni meg a dolgokba, hiszen olyan torekeny es ugy felek, hogy baja lesz, de mar egyre jobban hozzam szokik o is, es szereti ha en foglalkozom vele, es olyan finom babaillatu es selymes az egesz mindene, imadom osszevissza puszilgatni :) Ez meg egy uj elmeny, de kezdem megszeretni ezt is.

Igazabol olyan sokat nem dolgozom, es a hetvegeim is szabadok mindig, nem mondom, hogy nem voltam faradt, kimerult az elso egy hetben, sot meg most is neha, de ez csak azert van, mert elszoktam ettol, Amerikaban ennel ketszer tobb orat dolgoztam, korabban is kezdtem es kesobb is vegeztem, de hozzaszoktam a korai keleshez-es a kesoi fekveshez, itt is bele kell meg szoknom...

A feladataim ugyanazok, mint Amcsiba nagyjabol, a kislanyt kelteni, reggli oltozes es iskolaba kiserni, ami kb 10perc setara van, itthon a dolgok, szerencsere fozni nem kell, altalaban kesz eteleket vesznek, ezzel is megkonnyitve a sajat es az en dolgomat, hiszen a baba mellett nehez meg minden, ugyhogy delutan amig a kislany suliban van szabad vagyok, aztan elmegyek erte, eszik valami snacket, kulon orakra anyuka viszi ot, vagy apuka, aztan este vacsi es vegeztem is. A vacsi utani dolgok mar apuka feladatai altalaban, ugyhogy 6-7 kozott mar vegzek is.

Iskolaba is jarok mar az elso hettol, minden kedden es csutortokon, eddig tetszik, majd kiderul meg mi lesz azzal is kesobb, terveim vannak, de kerdeses, hogy mennyire tudom majd valora valtani oket..

London most kicsit lelassult, par napja havazik folyamatosan, ugyhogy a kozlekedes kisse erdekes, szinte leallt minden, mondjuk ez mar a het kozepen a helikopter balaeset utan zavart volt, ami tolunk fel orara tortent, sok busz nem jart, vagy rengeteget kesett, aztan valami vonat is lezuhant valami hidrol, szoval ezen a heten tul sok korulmeny zavart be, igy meg London belvarosaban nem voltam, a kornyeken mar szetneztem, voltam mar aupair talalkozon is, es szinte minden nap a piros emeletes busszal kozlekedem, ami nagyon elvezetes am :) Szoval a varosnezes meg varat magara, talan a jovo hetvegen lesz ra alkalom, ha az ido is engedi.

Talan ennyi most, majd meg igerem jelentkezem :)






Zsuzsi

2 megjegyzés:

  1. szia, orulok,h egyben megerkeztel, mar kerestem a frissitest a blogodrol es lass csodat, ma megtalaltam. vicces,h en mar tobb,mint 2 eve itt elek,de neha magam sem tudom,h melyik iranyba nezzek, a plane pedig,h most szereztem meg a jogsim es itt. en am Twickenhamben lakok, ha van kedved talalkozni vmikor :) Minden jot!!
    s

    VálaszTörlés
  2. SZia ZSuzsi! Örülök hogy minden jól megy veled! Szerintem azért sisncs nagy hiányod mert gondolom egy kis biztonságérzetet ad az hogy csak pár órányira vagy replülővel! Várom már köv bejegyzést! :) puszi

    VálaszTörlés